Day NINE :)

13:10

Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua.

Aku tamao buat challenge ke LAPAN.
sebab aku tak FAHAM apa dia nak.
so aku buat yang keSEMBILAN okayh.

Day Nine  : favourite picture of your bestfren



1. Fatin 
*abaikan muka I yang diCENSORED tuh.

Her name is Nurfatin Adila Binti Rosman.
Even aku selalu buat dak kechik ni sedih,
but she always be on my side.hehe : p


2. Nabilah,Anis,Amira

Three of them,i love them so much.
pernah jadi musuh ketat satu ketika dulu,
and now kawan baek aku yang terbaek.


3. Aida dan Azzudin

Kalau tade dorang,mcm mane la aku agaknya.
mesti mcm mayat hidup.haha^^


4. Faez

Abg pendek! ngan dia la aku,aku aku..
aku menangis..haha..btol tak paehhh??



5. Saros dan Syahir

oo mangkuk toilet dua org ni..
kawan lelaki yang the best aku jumpa aku kenal..
mestiiii asyik gelakkk ngn korang..sengal!!


6. Liana dan Fitri

wahhh,kalau tak gaddoooo ngn korang memang
ta sah kan...fitri,rindu nasi lemak pepagi kau tu..
nana rindu nk dgar kau membebel :)

You Might Also Like

3 omelan (s)