Day One :)

15:42

Assalamualaikum dan Salam Sayang semua :)

Bermula hari yang PERTAMA .


Ni pic terbaru aku.Taken on June 5,2011.
Sorry gelap sikit,handset murah je ni.



15 facts interesting about me?

  • Mak Bapak aku kasi nama aku Nurul Bahiyah.
  • ta suka panggilan NURUL.So aku suruh orang pggl bahiyahaziz.
  • getting 19 on Dec 4.
  • kawan teknik panggil aku BOBOY. i love that name :)
  • tade lesen lagi sbb fail 3 penjuru.So jgn nak eksyen ngan aku korang ade lesen!
  • Kuat Nangis ^^
  • suka makan DOUBLECHEESE burger McD.Tak nak burger laen =D
  • perlukan MUSIC bila study.
  • kaki KARAOKE.turun temurun dari bapak aku :)
  • dulu time kecik nak jadi POLIS.biler dah besar nak jadi CHEMICAL ENGINEER :)
  • tak CHANTEK sbb byk parut kat muka.Tanda Budak Gangster.
  • kulit HITAM tapi aku tau tu HITAM MANIS :P
  • outspoken person.aku ta suka jadi HIPOKRIT.
  • PANAS BARAN
  • rambut mesti basah 24jam.sbb nanty tak sakit kepala :)
  • tak pernah rambut panjang sampai kat pinggang :)

Yeah,finish.hehe :)
Jom buat mende ni.Menarik tau.




You Might Also Like

2 omelan (s)