Day Three :)

13:41

Assalamualaikum Dan Salam Sayang Semua :)

Day Three : Your First Love


uhhh,challenge btol ni nak story psl FIRST LOVE.
FIRST LOVE ni first COUPLE ke? nope rite??
bagi aku first COUPLE aku hanyalah PUPPY LOVE
semata-mata.

FIRST LOVE aku ialah NRMN ( nama samaran ^^ )

Aku sangat lah sayang dia.Hehe :) Kali ni lebeyh
sikit dari yg biasa.Walaupun sekarang dah berpisah,
eceh sedeyh plak tapi aku urmm ada la sikit perasaan
kat dia.

Kalau korang nak tgk saki baki gambar kenangan
kitaorang,boleh la usha kat belog ini. Belog tu da jadi
diari aku.hehe :) Everything aku luahkan kat situ.

dan first love aku ni,mengajar aku mcm-mcm.
mcm entry aku sebelum ni,love taught me how to be
strong.really babe :)

hehe ^^ aku malaih la citer panjang panjang sbb ta baek
mengenang peristiwa lama ni.Kang LUKA LAMA BERDARAH
kembali plak.hukhuk ^^

kowang nak kongsi citer psl first love korang tak???
meyh citer kat aku.

You Might Also Like

0 omelan (s)