DREAM :)

22:48

Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua :)

Okayh yea kengkawan.Aku tak mau buat Challenge
for Day FIVE. Aku POSTPONE esok.boley kan?

Hari ni tetibe plak aku teringat one of my DREAM 
yang aku tingin sangat.Tapi tak pat agy.Eum,ekceli
aku nak mende ni kalau aku dapat result 3.5 above.
Tapi sebab tak dapat result tuh,pejam mata je la.

Ape menatang tuh?


DLSR camera :)

Aku tak kesah la bentuk jenis ape,
jenama ape ke asalkan aku dpt
camera mcm nih.Yang boley aku tgkp
gmbr :)

Tingat gak kat my bro yg mmg minat
giler PHOTOGRAPHY.and ari tuh
dia ade la wish kat my dad nak camera
DLSR.dah siap usha price gak.Tapi
my dad kata,nanty dulu.dahulukan
latop kaklang.Demi adik dia,my bro
lupakan hasrat dia nk dpt camera tuh.

And aku sgt berharap agar aku dpt hadiahkan
dia camera ni dgn duit aku sndiri.Haish,entah
biler la dpt kan.Kalau nak beli pun,tunggu my bro
dapat dulu :) sayang along ketat ketat <3


Kadang-kadang berangan nak jadi model :)


gemuknya kau! *uittt shadap! simpan dlm mulut je.


You Might Also Like

2 omelan (s)