Jom Terjah Blog Mereka

13:02

Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua.

Kali ni aku join Segmen Cik Nadia : Jom Terjah Blog Mereka



Segmen ni khas untuk blogger yang 
mempunyai follower kurang dari 400 orang =)

Molek molek.So aku boley join la kankan.

Korang nak join tak? moh kelik sini ramairamai.

Tentang Blog Aku :

Blog aku ini `dilahirkan' pada bulan JUNE 2009.
Tarikh dia undefined.Tak ingat :p
Masa tu aku tempek nama blog aku ni : Tentang Dia

So bile dah lamalama tu,aku exchange jadi bahiyahaziz
yang merupakan nama aku sendiri ^^ bangga dgn nama
mak bapak kasikkkk :)

Kenapa aku buat blog ni??

Aku buat atas sebab aku suka tulis dalam 
diari sblum aku kenal dunia blog.
Kalau citer sedih,gembira,
bahagia sume aku catit dalam diari.
Dan diari tu la aku heret sanasini.

Pada suatu hari yang permai,
semasa dalam kelas,diari
aku telah dicuri.Kawankawan aku jahat.
Curi diari aku.Jadi bermula kat situ lah
aku diperkenalkan ke dlm dunia blog oleh
member baik aku,anis madu.

So kalau dorang yang suka curik baca diari aku
tu,bacalah luahan hati aku kat blog ni.bacalah bacalah.
hahahahahahahaha ^^

Thanks Blog Reader :)

Sebab sudi baca blog aku yang buruuukkk ni!!

hehe ;p

You Might Also Like

1 omelan (s)