Perempuan tak boleh tidur luar!

15:56


Assalamualaikum.

Pagi tadi puan MAMA terkezuttt bila
kejutkan anaknya di ruang tamu.

Mama : mama igtkan ANGAH td.
ni asal tido kat luar?
ANGAH mana?

Aku yang mengantuk : Dia kat bilik la.

Mama : Anak dara tidur kat luar.Bangun lah.

Aku yang mengantuk : Tak nak 
(jerit sekuat hati smbil tarik selimut smpi ke muka)

Semalam aku penat sgt,
sebab nak tunggu tgk citer BOF kat channel 391,
aku hangkut bantal ngan selimut skali duk atas
SOFA.mungkin aku tak larat,terus aku terlelap.

Kat rumah Banting ni,Anak Lelaki Enchik Aziz
dan Chekgu Rohani  takde bilik.So dorang tidur luar.
Padan Muka =D

Mungkin sebab my ANGAH tgk adik perempuan
dia curik tempat tidur dia,tu yg dia bantai tidur
kat bilik aku.Kuang Asam kau ngah.

Naseb Baek lor ALONG tak balik.Kalau
dia tgk aku tidur kat luar komfem dia
marah.Dia cakap 

Perempuan tak boleh tidur luar!

Sebab apa aku pun tak tahu la.
Hehe =D

Mama aku pun marah aku tidur luar.

Tak manis kalau org tgk.

Dan time aku tgh syiok tidur,
aku trdgr suara pelik.

Eyh,sojak biler lak mak aku dah tukar suara.

Lantak lah,kroihkroih,

Eyh,suara babah pun laen lar.

Mampuih,ada org dtg.Celik mata,jenguk
luar jap.

Mak aih,Cik Wan dtg.

Lari g bilik air.Gosok gigi,cuci muka.

Salam jap.Sengih kat Cik Wan ngn suami.

Padah,Aku terkantoi bangun lambat.

Cik Wan : lambat bangun?

Aku : hehe ,letih.smlm ada event (sengih )

Malu.(blushing) Kantoi doo :)
haha :)


You Might Also Like

1 omelan (s)