bila lelaki / perempuan mula bosan

19:18

ayat perempuan kalau  dah bosan dgn pakwe dia :

I dgn U tak de pape un .. U je perasan lebeyh ..

ayat lelaki kalau dah bosan dgn makwe dia :

Aku tak pena suka kau pun .. Kau je tergedik
gedik nak kat aku ..

both of those type of peeps is stupic and fatub larhh ..
bangang je .. dah kehulur hilir kau ( rembat anak
dara org / ikut jantan ) pastu kau boleh plak
cari alasan cam tu kan ? walawei , boleh tolong
tak cari ayat yang lagi power dari tu ? peliss ..



gambar tiada kaitan . tetapi ada maksud di sebalik nya .


pas tu bila orang sebuk sebuk tanya , mula la
kau keluar ayat double triple simpati kau tu , en ?

contoh ayat gempak meleleh kau :

dia dah la sakitkan hati aku , pastu tak sedar diri lagi ..
please go away larh ..

watafak u larh ..* asal aku yang emo terlebeh ni ? *


wei wei insan insan yang bajet kau innocent sgt tuh ,
sudah sudah la nak buat alasan .. toksah bajet cool
tapi bila face to face kau lagi kecut dari ***** ..
ape tuh ? haha :D

sumpah la wei .. be gentle larh .. hari ni kau buat org ,
esk lusa org buat kau balik larh double triple lagi
teruk ..then kau ta yah la nak wat ayat meleleh kau
ye .. sebab aku muak doo tengok kat fesbuk la ..
tukar tukar status laen ..

what goes around comes around la bebeh :)

You Might Also Like

1 omelan (s)