sebab saya seorang yang PEMALAS :)

22:42

yea yea , finally dapat gak yaya update blog :)
yesterday till today busy memanjang je ..

okay ,back to topic !

saya ni tidak mempunyai ciri ciri MENANTU PILIHAN !

sebabnya saya ni PEMALAS .

dari semua segi la .

saya malas nak blaja masak tapi saya nak masak tuk suami sy ,

saya malas nak basuh pinggan sendiri tapi saya suka basuh pinggan ,

saya malas nak kemas bilik saya tapi saya suka sepahkan bilik saya ,

saya malas berkebun tapi saya suka menghabiskan masa cabut rumput ,

saya malas nak mandi tapi saya suka bau wangi bila mandi ,

saya malas nak shopping tapi saya suka jalan jalan ,

saya malas nak gosok baju tapi saya suka pakai baju .

ok ! admit , saya memang PEMALAS .

and ramai suka complain kat saya ,

bahiyah , boleh tak jgn pakai shawl yang same je everyday !

haha , nak pakai shawl yang laen laen pun saya malas ,
bukan saya tak byk shawl , awak boleh selongkar
almari saya . memang full habes !

tapi sebab saya pemalas , pemalas nak pakai shawl yang laen .
opps , bukan ! saya pemalas nak suruh maid saya gosok shawl laen ,
kalau korang rajen sgt , pegi la suruh maid saya gosok kan ^^



style mulut ITIK , blaja dr my lil sis la ^^



mulut ITIK ta jadi la :)



elmo ajar buat mulut DORAEMON !

sekian bebelan dari budak pemalas ,bahiyahaziz :)

You Might Also Like

3 omelan (s)