me and him part TWO

23:12

walaupun kita rajin  berchatting , itu tak
bermakna kita saling tegur dalam dunia
sebenar . masing masing malu tapi hakikat ,
iya hakikatnya aku tak kenal kau langsung .
ok , sorry sangat . muka kau lain !

dan satu hari , dah tersurat kita saling jumpa .
ok, venue kat cafe bawah . erm , aku da lupa
nama cafe tuh ! yang pasti aku ngan NFA and
of kos my roomate , kilot pegi makan kat situ .

and then suddenly muncul sorang mamat pakai
baju merah datang ke arah kitorang . dan dia
bagi sesuatu kat kilot . cheesywedges , arghhhh
i really like it okayh !! oh , itu kilot punyer . not
mine .




dan aku seperti biasa sangat peramah walaupun
aku tak kenal orang tuh !

hey , untuk aku tak de ke ?

mamat baju merah jawab ,

share dengan kila .

okay thanx yarhh ^^

dan bila mamat tuh blaa , im asking to
kilot ,

sape tuh ?

itulah ***** yang kau selalu chatting tuh !!

la dia ke ? baru taw :p

#peristiwacheesywedges

You Might Also Like

1 omelan (s)