Happy 19th Birthday Nurul Bahiyah Abdul Aziz

01:53


Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Nurul Bahiyah,
Allah selamatkan kamu =)

Nurul Bahiyah Abdul Aziz,
selamat ulangtahun  kelahiran ke -19,
semoga lebih matang ^____^

this year is my second time celebrate my birthday with my friends,
yelah before ni school holiday kan . so this year I`m so happy celebrating
my birthday with my friends ^____^

starting 3 dec , after maghrib prayer I got hand-made card from my beloved
roomate , so cantekkk , mak sukaaaa nyahhhh :* then masa before pukul 12,
yaya nak tido dah . dah siap pakai baju tidur , dah tepuk tepuk bantal , ngantok
sangat tapi suddenly my roomate said 

`kau jangan tidur boleh tak,ada orang nak jumpa kat bawah'

I replied , `please nak prank tunggu esok la .letih ni'

tapi dah kena paksa , bangun la tukar baju then turun bawah with she and akmaa :D

then tunggu punya tunggu , kereta innova pun sampai , eyhh akmal ambil la .
lor , nak pi mana plak ni. Im blur . ok he brought us to V6 (boys village) .
wooowwwww ada lilin la ..nyala2 ~ ~ ~ suprise tak jadi sebab nampak
dorang menyorok . all planners are there , Rachmat , Harashta , Rivai, Ropi,
Ilyas ,Arif ,Bubu and Zul ^____^


after they sang birthday song to me,
I wished `semoga kehidupan aku lebih baik dari sebelum ni'

semasa aktiviti suap menyuap kek ^__________^
yeahhhh i like , sebab kena tempek kek kat muka :)

then men kejar kejar ,baling kek , simbah air , baling ais ,
awesomeeeeeeeee :DDDDDD
  

nose shoes given by my lovely mama :)
card and smile pillow given by my `bidadari' roomate , mia :)
mickey frame given by my `mr.sahang' ,nizar :)
donut given by my `mr.KOREAN ' ,akmal :)



suprise suprise , hand-made card . thanx to my housemate,
kak syarah,aifa,neesa,nadz,and ana .
and tak lupa jugak to akmaa , juju and min . thanx terharu ni :')

sedikit kata-kata dari ms . matured ^___^

thanks friends , this is my first time I really had good birthday celebration with friends,
even we knew each other in two months,but I really appreciate all those
things that we did together.We spent a lot of time together,laughing and
fighting together :) yeahhhh thanks so much . now I am 19th . am I matured enough?
ahahaha indeed :p

crazy friends : mia,nizar,arif,rachmat,akmal,harashta,rivai,ropie,ilyas,bubu,zul,akmaa :P





You Might Also Like

2 omelan (s)