Realiti Anak Ketiga

01:06

Happy Sunday guys .

Some random post that I got from facebook.
Nak share dengan korang ni noksssss. About
the reality of being 1st,3rd and 5th child.
To be truth, I am the third in sibling and strongly
agreed with this statement *kena setepek kat hidung*

Lets check one by one.


Sensitive and easy to cry?

Oh itu sangat saya. *blushing* Yup, I'm
sensitive. Sensitive or in bahasa pasornyaa
kuat sentap. Orang cakap sikit je dah meleleh
taw. Tengok citer tangkap leleh lagi lah.

Keras kepala?

Adalah sikit.Sikit je muahaha. Degil dalam
bab-bab yang wajib degil je ok. Bukan
degil untuk kesemuanya.

Care other people talk about me?

Yes,that's surely me. Sapa yang tak kesah
kalau orang cakap2 pasal diri kita kan.
Lagi lagi kalau fitnah or gosip ke, lagilah.

Clumsy and careless?

Teringat kes kena seluk dengan penyeluk
dulu. Harok harok

Kadang2 happy kadang2 moody

Mak pak adik abang boyprenggg sume
tensen dengan perangai aku ok. Macam
ribut yang kejap ada kejap hilang.

Nampak pemalu tapi dah kenal,mulut kalah murai

Memang memang. Ada sorang pakcik ni,
dia ingat aku pendiam,tup tup dah kenal
sembang tak benti dooo.

Muka gangster tapi cepat jatuh hati

Nasib jatuh hati bukan jatuh cinta. Ni kira
crush je,seminggu dua hilang le perasaan
tu.

Waktu muda menyusahkan,waktu tua berbakti

Bila masa time aku kecik aku nyusahkan orang ni?
Musykil.Dah besar lah kena nyusahkan orang sebab
banyak masalah.

Sweet macam madu, garang macam singa, manja macam kucing

Tak pernah pulak tengok singa garang. Hihiii





You Might Also Like

2 omelan (s)