kesakitan...

12:03

firstly,Im wanna to say sorry for those
who are calling me yesterday but I didnt
pickup...haha,smlm i pengsan sbb period
cramp!! tipu jerk..mane ade smpi pengsan..
just ta larat nk gerak,ta larat nk byk ckp..

my bro kesian kat i tapi ta mampo wt pape..
n now i stay kat umah mcm org giler sbb sakit
sgt-2,,tp sempat agy o9 k..hehe =)
aktiviti hari ni duk umah je la...smlm i dah kua
jejalan ngn fatin and my dad pon da bising..
risau sgt his daughter merayap...

hakhak,smlm pegi care4...i bought pencuci muka
bru..garnier...wow!!! itu je yg i nmpk...pencuci
mke laen i ta nmpk..lalala..my bro ckp i senget..
sbb? sbb tgh sakit-2 boleh smpt shopping..
tu bkn shopping la...haha,just bought important
things je...

so smlm i pegi skola,pegi unikl...kankan...so
ade pic..but ta ley upload lagi..nty la...
hehe =)

You Might Also Like

0 omelan (s)