aku masak tao smlm!! bangga ^^

12:50

assalamualaikum.

just nak bgtao ni! aku telah menghadapi
anjakan paradigma doo...ta chaye ek?
aku pon ta chaye tao!!

semalam aku memasak.wah!! terkezut i gitu.
bermula dgn K.E yg amek aku kat ghumah
semata-mata nk g GIANT cri dancing nk
timbang tepung tu.haha :) ni tak boleh
blah.aku tawaf satu GIANT tuh tapi tak
jmpe pape tao! eii,geram je rase.lenguh
kaki den ni..

dan stlah pencarian mndtgkan kegagalan semata
mata,K.E tanya aku.reti masak spageti tak?
aku ckap reti la.tp last buat tahun lpas.hakhak.
dia pon sruh la aku g amek spageti.jom buat shame2.
eceh poyo je aku ni.

dan sampai kat ghumah,adek aku n K.E pon kata.
kaklang g la masak spageti.wah,mmg tak la kan
aku buat snsowang.last2 ,kami bertiga tak champor
ayah aku terbongkang depan TV.tidor berjemaah.
bhahahaha.masak spageti dlm mimpi.

tp lpas tu,biler K.E dah bgon.dan masok ke dapor.
aku pon ikut la.bermula la aku sbgi chef.aku ta msk
spageti okayh! hehe :) K.E ajar masak ikan singgang
dan sayur cmpor plus terung bercili. wah,ilmu tu.
aku grab sepantas mungkin.mama,sila jangan
terkezut anak mama masok dapor tao! siap
masak skali.(",)

haha,boleyh tahan la aku masak.nanty lama-2
reti la kan.kankan.dan aktiviti strusnya adalah
buat cupcake.hah,yg ni aku bgtao la awal-2.
aku ta minat.aku minat mkn je.aku just kisar
tepung tu dan berambus duk dpn TV sbb nk tgk
KEJORA dan BINTANG.kesian dowang duk
kat dapor tak pat tgk citer.haha :)

yg pasti,Im happy yesterday.tetibe mood nk
blaja msak dah start.kuikui.

p/s : ade sespe tak yg tak gheti masak cm aku??

You Might Also Like

3 omelan (s)