jalan terbaik adalah kemaafan :)

11:14

awak,

saya mintak maaf atas semua kesilapan saya.
ketahuilah saya tak pernah nak sakiti hati awak.
itu semua salah faham je.

tapi takpe awak.
inilah pengalaman.pengalaman menyayangi
awak dalam hidup ni.dan awak pun dah pergi.
saya redha.tapi awak,tolong jangan benci saya.

kalau awak jatuh hati nanti,
jagalah pasangan awak tu baek-baek.
dia orang yang beruntung dapat awak.
jagalah hubungan betul-betul.dan jangan
sesekali dengar dari pihak lain.

awak,kadang-kadang saya rasa benci
kat awak tapi saya surutkan dengan
kebaikan yang pernah awak buat.selama
ni saya bahagia dengan awak.

awak,jagalah hubungan awak dengan family.
sebab mereka itu penting.jatuh bangun awak
sume dowang yg tolong.dan awak,saya
rasa jalan terbaik adalah kemaafan.

saya dah letih dengan semua ni.semoga
awak bahagia.

You Might Also Like

0 omelan (s)