bahiyahaziz 14Mei 2011

15:40

Assalamualaikum.

Hai,sorry dah lama tak update.lately quite bz larh.
ari ni srius ta sempat nk blogwalking.sempat update
je ah.today kat umah ade BBQ.sempena ape ntah.
angah aku yg sponsor tuk everything.lantak ah.janji
mkn.kahkah :)

ari ni aku rasa bengang tahap lampau.smpi pagi td
aku mencarut dooo.bengang ngn sekor mamat ni.
aku ta tao la ape mslh dia ngn aku kan.aku dah ta nk
kat dia,g mampus ah.sebuk je kacao hidup aku.
nak paksa-paksa aku lak.

kau pena makan kasut tak agak-agak? ker kau
tingin nk mkn pelempang aku?? aku dah lama
tak lempang org ni.pesanan eyy,kalau kau sebuk-sebuk
nak jaga hidup aku,lupakan je larh.jangan smpi aku
remove kau dari friendlist aku.eii,aku mmg rse nk maki
kau la.tapi sblum aku kne marah ngn mama,baek aku
beristifar jerk.dahdah,sblum aku jd lebey truk,kowang layan
jerk gmbr ni..


aku nak beli gitar ni.cantek :)


midnight movie (KONGSI)



You Might Also Like

1 omelan (s)