bahiyahaziz 2 MEI 2011

23:15

semalam asyik karaoke dan hari ini banyak
ketawa.kedua-duanya memerlukan suara.
haha : )

tak mampu berkata-kata.tadi hujan lebat di KL.
sudah selesai menyimpan set karaoke di ofis :)
keletihan mengemas bilik yang sudah berhabuk tu.
keletihan diubati dengan KFC :) gembira
kerana angah sudi belanja.hahaha :)

terlihat pelajar AF di AEON AU2.oh dimanakah
FINA the hottest tuh? wah,suaranya merdu bangat!
dan hari ini,alhamdulilah rezeki masuk.ada client
kol,memerlukan khidmat kami :)

oh letih sangat! esok mahu ke SHAH ALAM.untuk
membincangkan perkara tersebut :) dan esok juga
latihan memandu bermula! wah tidak larat bangat.
denyut kepala ku.dan esok juga kelas english
bermula.mana satu aku mahu buat ni?

hihi :) seronok melihat rakan rakan pergi kerja.
mahu saja aku terima tawaran guru sandaran tu.
sekurang kurangnya aku mengisi masa terluang.
masih dipertimbangkan.aku mahu sibukkan
diri.masa aku masih panjang.tidak boleh disia-siakan.

sedih apabila jiran aku mahu berpindah.gembira kerana
anaknya akan terbang ke AUSTRALIA hujung bulan
ini.bilakah masaku pula?? pening.nottingham,please
wait for me :) hihi ...

notakaki : sibuk-sibukkan diri.itu yang penting :)

You Might Also Like

0 omelan (s)