latihan driving mcm errkkkk =.=

20:46

assalamualaikum.


fuhh :o
letih tol ari ni.latihan driving yang mcm
pape ntah.ade ke patot time nak try reverse,
aku boleh plak terlepas clash.mcm *********..
sensorddddddd uhhh.buat malu aku jerk kat
chekgu driving aku.dua kali beb!! panaih tol.

time kat bukit tanak plak ko mati! urghh,geram
geram.rase cm nak pancitkan tayar je time tuh.^^
haha,aku baek okayh! tak segitu.kira kali ni okayh la
beb.time last year aku drive,lagi lar teruk giler.
asal ade keta kat depan uhh,komfem mata tutup,tangan
lepaskan stereng.mcm tuuttt je kan.aku cuak skit ngn
keta ni.cukuplah mase accident motor dulu.erkk : p

ceh,kali ni nak bangga lebeyh skit ahh.aku mcm
dah biase jerk drive.eceh..aku tenangkan
diri and yakin that i can do it.ohhh,cukuplah aku
tengok angah aku kena marah ngn along aku sbb
drive keras mcm paku...bhahaha :) ngn aku skali
jadi paku duk kat passenger seat.=.=

ta saba bai nak rembat keta K.E.nak drive lajulaju.
hahaha :) lepas ni ley eksyen lebeyh skit kat along.
orang pon reti la drive.bajet je..tetttt..dan ari ni
aku berjaya menghabiskan masa kat ofis.tahniah.
tengok babah kira akaun.okayh la.minat la jugak.
dan aku sekarang terperuk kat rumah K.E tggu
buah hati aku (along and angah) kutip aku kat rumah.

kowang lambat aku terajang kang!! haha.aku letih ni.
blanje aku mkn kat danau hari ni.sbb aku dah penat
pegi duplicate kunci tuk kowang.haha :)

i luv u la abang-abang hensem !!!

You Might Also Like

3 omelan (s)