Frust golek golek

09:02

Assalamualaikum.

Hai sumer! smlm aku tak pat pun o9 time
mlm.smlm balek kl sensowang jerk.nek ERL.
uhh sedih :( da la dlm ERL dpn aku mamat bangla.
aku rasa cm nak trajang-2 jerk mamat tuh.asl
kau duk dpn aku hah?? hehe :) poyos jerk aku
ni.

dan smlm smpi la ari ni aku teramat frust.frust
golek golek tau tak?? nak tau tak pasal ape?
sbb aku ta dapat pun jd fasi!! apsal lak aku ta
dpt? sedih.member laen sumer dpt.sumer pakat-2
tulis kat fesbuk dowang dpt jd fasi.dan aku ni?
tak dapat dan akan mengalami kebosanan yg
amat berpanjangan la duk kat umah.

tau tak knape aku frust? satu,sbb aku extend nak
kerja semata-mata nak g fasi,sbb dowang ckp
JPP akn dpt.second,sebab aku bosan la nanti duk
umah je.sdgkn member laen buat kerja.third,aku
nak gather gak ngn dowg.and fourth,aku frust larrr.

eum,tape la.ade orang da ajak aku g cuti kat BERA
time tuh.so full stop! aku nak pergi BERA.aku nak
holiday puas-puas! dah plg sedih da ni.semua yang aku
nak selalu ta dapat.chukup! nanti aku ta nak dtg kolej
bulan sembilan ni.pegi cr S/U baru.aku mogok!!

haha :)

You Might Also Like

0 omelan (s)