kenapa aku follow orang??

13:51

Assalamualaikum.

hari ni aku rajen skit nk update.tetibe lak ade mood.
ilham nk wat entry ni tercetus mse aku nak tido smlm.
yela,smlm kan aku mcm tade mood jerk.hek sini hek
sne.mmg ta ley jd la kan.so alhamdulilah dpt gak
ilham skit.

kowang rse rmi follower ni tuk ape yea?? tingkatkan
traffic blog kerr?? nk bg fofular ke itu blog ke ape??
komen ni penting ke tak ekceli??

aku ni bukan new blogger kan tapi aku kira mcm
budak baru belajar yg nk jinak-jinak dlm dunia blog.
ekceli first-2 aku bwat blog ni sbb trpgaruh dgn
member aku si anis madu ni.aku suka tulis kat diari
tau psl org yg aku suka,ape yg aku lalui hari-2.dn
disbbkan org yg aku suka dulu tu suka curik-2 baca
diari aku,ha,amek ni!! aku buat blog.kau nak bace sgt
kan!! kuikui.

dan kat sni la aku meluahkan isi hati aku dn pglmn
hidup aku.dan biler da makin lame ngn dunia blog ni,
si anis kata bley bwat duit.eyyhh btol ke?? bak kata
ayah aku,klo buat sesuatu biar dtg kn hasil.and bermula
disitu la aku mgjar fofulariti nk dpt duit jerkkk.haha :)
kita kene jujur dlm sesuatu yg kita bwat yea.itu yg penting.

dlm tgh syok2 nk kejar fofulariti tu,aku plak dpt twran smbg
blaja.aisehmen,terbantut la sktika prjuangan aku.dn rse
nk kjar mgjar follower tu mkin luput dlm ingatan.dn biler
aku dh abes blaja ni,aku trpkir blek.ape yg aku nk bwat
kat dunia blog ni?? knape aku nk rmi follower?? knape
aku follow sne sni??

yup,aku trpkir..back to basic,aku sbnrnya sgt-2 suka bce
kisah hidup org!! so skrg aku follow org bkn lah nk
fofular ke hape?? aku nk kowang share ngn aku psl
ape yg kowang lalui.dunia skrg menakutkan tau.so
aku kne prepare la kan.dan aku mengfollow ni pun ade
byk sbb la jugak.selain nk jd penyebuk dlm hidup kowang,
aku suka btol tgk layout,header yg kiut miut..eii geram tao!!
so skrg aku tgh blaja nk wt cmtu gak la.pengaruh tol la blog2
comei ni.



dan aku harap org yg follow aku tu ikhlas nk bace kisah aku.
bkn semata-mata,i follow u,u follow me back.tamao ah gitu
yerk.kisah yg aku tulis bkn la nk kejar fofulariti,glamour or ape
yerk.sume tu trhasil dr hati yg suci,gunalah breeze super power!!
ohh yer?? psl komen plak!! u all nk tau tak?? aku sgt-2
la gembira nak mampuih kalau ade yg sudi nk komen,bg
pndpt sbb rse mcm brsmgt lak nk tulis entry bebyk.kira
mcm kita tulis ni ta syok sndiri la.tp yg sudi bace tak komen
pun its okayh!! at least u bce la kankan??

tu je la yg dpt aku mengharut..sekian..

You Might Also Like

3 omelan (s)