Happy Birthday Juniorku,Syifaa Alam Syah

12:13

Assalamualaikum.

Entry ni aku wat khas for my special junior,
Nurul Syifaa Binti Alam Syah

yang ke -18.

Selamat Hari Tua My Dear.


aku nak mintak maaf lar kat syifaa sbb dlu slalo
wat jahat kat syifaa.lagi-lagi time orientasi kan.
suruh kau g cari Mr.Bean aku larr,g cari biodata
boyfren aku larr.kesian kan kau.sabar je la.

yela,aku first-2 tgk kau mcm kerek je kan,tular
sja je pakat nk kne kan kau.hakhak.mintak ampun larr.
kau pun tau kan aku lar senior paling kerek tahun lpas.
nak dpt sign aku pun mcm nak dpt ijazah je.haha.tipu jerk
lah.aku pun mintak maaf skali lagi sbb pakat ngn member-2
aku ngn kawan-kawan kau riot kau kat prep mse birthday kau.
sorry larr der.aku ni memang problem skit.

aku nak chakap kat kau,semoga berjaya dalam hidup.
dan hidup kau diberkatiNYA.duduk kat negara orang tu,
jaga diri leklok.pakwe kau kat sini aku jaga leklok.kau jgn
risau kayhh..haha :p


kau tggu aku dtg sana nty.sabar je la.hehe :)

hey dear,sorry curik gmbr kau kat pesbuk.huhu

tu je lar aku nk chakap!!! haha,love u syifaa!!tettttt

You Might Also Like

4 omelan (s)