tiada tajuk entri!!!

01:46

Assalamualaikum.

Jam kat lappy dah menunjukkan 1.30 a.m.
aku masih tak tido-tido lagi.adek aku kat sblh
ni dah kroih-kroih tidur diulit mimpi.ekceli dr
kul sebelas td aku dah msok tidor.golek kanan,
golek kiri,im still cant sleep.haiya!!! what can
i do?

aku masih tak boleh lupakan dia la.atoyai!!
dah cuba yg terbaik tp still tak boleh la.
hari-hari tgk pic ktowang yg dulu.hari-hari
mimpi dia.haiyak!!! menchik ah cm gnie.
dia ta rindu pon kat aku!! yg aku ni lebeyh-2
ni asal lak? asal la aku ditakdirkan jumpa kau
pastu jatuh hati kat kau then bila hati aku
kau curik ,kau blah cm gitu je erk!! geramnya.
ni nak nanges ni :(((

tadi aku ade chatting ngn sahabat baik aku,nabilah.
dia gtao aku,aku kne tabah lalui semua ni.
dia kata aku boleh lalui semua ni.dulu aku
senyum jerk even ade masalah yg dtg menimpa.
dia chakap aku ceria sesgt dn dia cuba nk jd mcm
aku.nk jadi mcm bahiyah yg dia kenal dulu.

tula,asal aku tak jd jerk cm dulu.ade mslh ke
tade ke,sengih jerk memanjang.jadi otak giler-giler.
haha,smpi mak member aku pon aku buat cm kawan
gak.muka aku dulu tebal gila berinchi - inchi.ta kesah
la orang nak kutuk ke,nk maki ke,,lantak kau la,asal
kau bahagia!!


erk,aku camtu ke dulu bella?? okayh la bella,
aku try jd cm dulu erk.kau jgn plak terkezut
and penat lark nak layan karenah aku yg giler
ni.wateva pon,i luv u sahabat!! sarangheo <3


u teach me how to be strong,dear!!

You Might Also Like

1 omelan (s)