kau punya lakonan tarak hebat mmaaaa...

23:09

Manusia kalau jatuh hati ada dua jenis.

 
Jenis pertama :

Jatuh hati pandang pertama.maybe jatuh
hati dari segi rupa paras,perwatakan atau
keseluruhan dari segi fizikal.

Jenis kedua :

Jatuh hati kerana kekayaannya,keluarganya
dan senang cerita sebab duit semata-mata.

aku byk blaja dr pglaman dan aku matang
untuk melalui hari-hari yg bakal dtg.insyaallah.
aku ta suka ada insan yang dtg tetiba dlm
hidup abang-abang aku ataupun adik aku
atau pun mungkin aku juga,jatuh hati hanya
kerana duit.

perempuan! aku jemu dah.kalau kau rasa kau
nak pikat hati abang aku dengan wajah kau,
kau silap sebab cinta bukan kerana wajah.
aku kenal abang aku dan aku rasa dia pun
ta nak kau.tak perlu la kau gelak kaver nak
mampuih sbb aku tau tu fake.

dah 3 kali kita ketemu,dan 3 kali tu juga lakonan
kau tak berjaya.lupakan lah impian kau nak
pikat abang aku yea.macam aku bgtau kawan kau
tadi,siapa nak abang aku,kena dptkan aku dulu.
terkezut kan kowang slame ni masa kita lepak,
aku sengih je,senyum memanjang.tetibe ari ni
aku garang,nampak taring aku.


ni perempuan sebelah aku sgt baik.
aku sayang dia.
kalau lah dia yang jadi kakak ipar aku :)
bahagia nya.



You Might Also Like

0 omelan (s)