AKU INGIN BERUBAH

15:24

Assalamualaikum.

Kali ni aku join agy contest.hehe :D
ade sorang blogger,NADH mengajak aku join.
contest ni unik skit.sebab tajuk dia pun aku ingin berubah.

aku ingin berubah untuk satu perkara ni.untuk tidak berharap
pada sesiapa.aku sgt kecewa bila org yg aku harapkan
tinggalkan aku dan hidup aku terumbang ambing.
dulu aku mmg panas baran.bila jumpa si dia ni,aku cool
down,aku la manusia plg sabar kononnya.tapi sejak dia
tinggalkan aku,panas baran aku menjadi-jadi.aku byk mencarut
dr beristifar.aku slalu tade mood.

sbbnya ape? kerana aku berubah hanya kerana dia.bukan
kerana diri sendiri.dan skrg aku dlm proses pemulihan.eceh,
bajet je.yup,pemulihan dr segi mental,emosi dan fizikal.
insyaallah,skarang aku sdg mencuba memperbaiki diri aku.



jum reramai join.
boleh la aku tau kowang nk brubah dr segi ape..
meyh tekan sini.

assalamualaikum.

You Might Also Like

2 omelan (s)