kena tipu,tak suka,nak jadi bijak!

17:07

Assalamualaikum.

Sedih sgt.Ni first time aku rasa frust
sgt.pasal enchik latop.dia skrg dah sembuh.
enchik dell tukar hard disk yg baru.tapi masalahnya
all programme dlm tu dah hilang.kaspersky aku beli
dulu rm300.microsoft office rm300++.mana la
aku nak cari duit nk beli ni sekali lagi.ayah aku mesti
kecewa kalau dengar ni.

and lagi satu,aku kena tipu ngn kedai yg aku beli tu.
time aku beli enchik latop tu,windows 7 already install.
but he should provide me the windows7 disc too.ni tak.
tak bagi pape.my mum beli kat sana dulu pun kena tipu.
and just now aku baru tahu.bila aku tunjuk latop mama
kat enchik dell.

asyik-asyik kena tipu.benci tau.and enchik dell akan kasi
windows7 free tp aku kena bayar shipment cost rm68.
duit lagi.aish,ada tak mana-mana bank nk kasi i duit?
duit oh duit.and tadi i call my bro,ask him to ask kedai
comp yg trdkat.kalau nk buat backup file how much.
kau tau tak bape hinggit? rm 300.go to hell la,bapak ah
nak cekik darah tul.just transfer je.

oh mentang-mentang aku ni buta it,kau sedap-sedap
jadi toyol ye.kutip duot org pdhal mende kecik je.
benci benci.bila lah nak jadi bijak ni.

You Might Also Like

2 omelan (s)