Jenis Manusia aku benci :)

12:27

Assalamualaikum.

Ini kisah psl manusia.Dlm bumi yg sfera ni,
ada mcm-2 jenis manusia.Jenis manusia yg plg
aku meluat nk kenal,nak buat kawan,nk berjiran
ke.

1.Manusia yang tak reti nak usaha sndiri.
   Tau kikis duit org je.

Kalau perempuan ,

I malas la nak kerja.nanty abes kuku I patah.
I nak cari sugardaddy la.boley I kikis abes-abes
duit dia.

Kalau lelaki,

Ari tu ada si datin tu nk jd kan aku anak ikan.
dengar citer laki dia jutawan.


2.Manusia jenis biar PAPA asalkan BERGAYA.
pdhal dlm poket tggl sen-sen je.makan pun nk ada class.

kalau perempuan,

Ei,U ni tak class lgsg la.beli brg tak branded.Kalau
I beli ZARA,kalau beg I nak CARLORINO punye.


kalau lelaki,

kau ni pki handphone zmn jepun ni knapa? tgk cm aku,
pki I PHONE.br la gempak.ada stail ma.


3. Manusia yg pentingkan diri sendiri.Hanya nak kita memberi,
   dia menerima je.

perempuan lelaki satu spesies.

Thanks la sbb u kasi I pinjam duit,eyy u ta de ke
gift nk kasi kat I?


What? U nak buat kenduri.Sorry lar,I cant help u larh.
Kerja I byk.tp thanks la sbb ari tu u tlg I masa knduri 
I aritu.


Ekceli,since aku kecil till aku almost 19 this year,aku jmpe
mcm-2 jenis manusia.tp these 3 type of people yg aku plg
anti.dn sgt menyampah okayh.rasa mcm nk blasah cukup-2
kasi dorang sedar diri skit.

even my friends,tak kesah la time aku kecik smpi la besar.
yg geng-geng gedik nk mampuih tu.nak pki bj jenis
branded,handset mst class gitu.kalau kuar tu rmbut mst kasi
hot,bj kne pki yg sexy and hot.tp mak bpk kerja  cikai-cikai je.
aku rasa mst mak bpk dia penat kan cri duit tuk dowang nk dress
up.

aku nk ckp cmne ea.aku ni mulut jahat.kalau tak suka,
aku lepas ckp je.tp parents aku suruh jd baek skit.kadang-2
manusia ni tak ley trime keterbukaan.

so boleh aku ckp cmni tak,GET LOST from my life and
my family too.sbb aku ta suka tgk prangai gedik+ berlagak+
tak sedar diri.boleh tolong tak? tolong la sedar diri.


p/s : susahnya nak jadi insan yang cemerlang gemilang dan terbilang
       kalau mulut puaka macam aku ni.





You Might Also Like

2 omelan (s)