Gambar unik dari atas langit :)

15:03

Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua.

Hari ni aku nak tunjuk kat korang apa yg aku
dpt mase aku mengGOOGLE tadi.
Keunikan yang MANUSIA buat kalau dari
pandangan atas langit.


The Osmington White Horse

The Osmington White Horse ada kat daerah Sutton Poytz,UK.
Kuda Putih yang disebut `LEUCIPPOTOMY' dibuat 
menggunakan kapur putih di lereng bukit.

Tadi aku GOOGLE MAP jap.Cari daerah ni.Tapi tak jumpe
pun.Tapi ni je yang aku jumpe.



ni gambar THE ORMINGTON WHITE HORSE dari sudut tepi bukit.


ni plak CAP JARI RAKSASA melekat kat sini.

Mengikut SUMBER,ini adalah ciptaan Chris Drury,di Great Britain.

Raksasa pun ada cap jari daa..

WILL U MARRY ME

wah,sweet nye.ni sape lak nk propose ni??


hah,ni aku tau sapa! ni ATOK kawan aku ni :)

GHENGHIS KHAN

ATOK kawan aku ni seorang tokoh terhebat di MONGOLIA.
Dan gambar ni dibuat dengan cara mengkikis tanah dan menata batu.


Bentuk MANUSIA.

Ni kat BRAZIL.Ade tak manusia sebesar tu??

Okaylah,aku buat sampai 5 gambar je.Kalau
korang nk tgk yang laen laen,ley tengok kat sini.

Sekian :)





You Might Also Like

2 omelan (s)