saya LAWOO,awak kesah ke?

00:52

Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua :)

Baru je balik dari having SUPPER with bapak tercintah
dan dua abang yang GILER.owh,setakat kedai MAMAK
tepi jalan yang memang class gituh.Taraf ANTARABANGSA
tau :)

Hari ni enchik ayah terkejut melihat anak `perempuan'nya memakai
spekmata yang tiada kaca.oppss!mana kacanye pegi? heyhey.
ni stail la beb.curik along punyer spekmata.saja nak melawo kat
kedai mamak.

enchik ayah PUJI anak dia LAWWO malam ni.abang aku jeles
sambil buat aksi MUNTAH yang amat menjijikkan.

hello abangSQUARE aku,kenyataan disini,

ADIK kau ni memang lawoooo.Adik kau yang
nama NURUL BAHIYAH ABDUL AZIZ
tu memang lawoo.Korang je suka dengki kan?
ni meyh tgk muka aku yang bajet lawoo tu.


lawoo kan?


haha.wei,jangan nak wat aksi MUNTAH mcm
abang aku.kang aku bedal kowang lajulaju.

heyhey,sesekali berangan jadi lawoo apa salahnye?

You Might Also Like

1 omelan (s)