Day SEVEN :)

12:46

Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua :)

Baru je balek dari driving class yang so ohsooommme..
Fed up dan give up yea dan esok hari yang dinantikan.
Test JPJ.omg ^^ kalau tak lepas kali ni,jangan pujuk
aku dah amek lesen.tobattttt...dengar citer along nak
beli kete ..yeke abe man??toinktoink^^

oh yea,kita sambung challenge okayh! tak baek lambat
kan keja :)

day 7 : Favourite Movie


Movie yang masih segar dlm ingatan batin ku adalah



Lu Langsi Lu Mati

Hari pertama je kuar wayang,abang abang aku dah
heret aku pegi tgk movie ni.opss silap yea.aku yang
heret dorang dulu.ekceli aku nak tgk FAST and FURIOUS5
tapi dorang taknak.eii tobat tau tgk citer BLOCKBUSTER
ni.sebab tiket penuh memanjang je.itu pun ktorang last seat
midnight movie.rembat je la.

oh citer ni sgt mempengaruhi kitaorang satu family.
kalau kat umah tu,tak tau bapa kali dowang ulang
tgk citer ni.huh,plusplus ayat ayat dlm citer ni yang 
kitaowg copypaste,,,hheyhey,

even malam tadi sblm nk tido pon kitaorang adek
badek buat lawak bodoh berdasarkan citer ni.

You Might Also Like

0 omelan (s)