buntu

16:47

when someone told me ,

dia suka kat hang ...

and then Im laughed . laugh and laugh.

and the same time hati ni rasa macam sayu sangat .

dia nak jaga hang jugak walau hang tak suka kat dia pun ...

and again . my heart silence . hurt maybe inside here.

and Im asked to myself .

bolehkah aku suka kat dia ?


betul ke aku suka dia ? sebab apa ?


aku rasa buntu sangat . macam ni ke rasa bila
kita tak nak kecewakan hati seseorang ?
agaknya dia pun macam tu dulu . BUNTU .

dan aku try cari sesuatu dalam diri aku .
cakap kat hati ,

LUPAKAN DIA YANG TAK PERNAH
HARGAI SIAPA KAU !!!







dan aku nak lari , nak lupakan kisah lama .
dan aku stress sekarang !!! dah licin satu rumah
ni aku bersihkan dengan roomate aku ! STRESS
punyer pasal .

dan aku cuma nak terangkan kat diri aku ,

bahawa masih ada yang sayang dan menghargai
kita .

You Might Also Like

1 omelan (s)