me and him part ONE

13:24

kita saling KENAL . tu pun sebab kau ADD
aku kat FB kan ? eyh eyh salah tu ! kau dah taw
pun pasal aku sebab malam malam kan kau rajin
kol roomate aku ! pastu aku yang suka menyakat
orang ni jerit jerit kat phone roomate aku ,

hai awak hai awak !! #okgedikhabes

dan dan lagi mengukuhkan kenyataan kau
kenal aku pun sebab aku bertanding tuk
JPP kan . so kau kenal aku dulu la , kan ?


the saddest thing in life is when you meet that special 
someone and you know it will never be , 
and that sooner or later you`ll have to let go by Best Quotes


ok 7 june , tercatit dalam sejarah hidup aku.
aku approve kau and starting on that day ,
kita rajin chatting . #nisemuachattingbudaksekolah

bagi aku , kau baik sangat ! ok, tersangat !! tak pernah
la aku fikir nak jatuh hati kat kau kan . tapi sebab
kau baik sangat . #sorryakutersukakatkau

You Might Also Like

0 omelan (s)