me and him THE END

20:48

tak sangka sejak dari detik itu kita rapat ,
kita selalu study sama sama . tapi pelik ,
asal result kau lagi gempak dari aku ?
ahaha :DD aku yang ajar kau pun tak
dapat math A . kau pulak yang dapat kan .
jeles : p

aku makin sayang kat kau , 18sep10 kau datang
rumah aku . gembira sangat taw terima tetamu
istimewa :) aku nyanyi lagu tuk kau ,

#semakinharisemakinsayang


dan hari yang seterusnya yang menggembirakan .
3nov10 , hari paling menggembirakan bagi aku .
bagi kau aku tataw laa . R & B , longlasting yeah .

macam macam kita lalui , dan yang paling aku hargai
masa birthday aku . thanx for the party ! no one
pernah buat suprise party unless my family larh .

first time in my life , terima hadiah dari seorang yang berjaya
stole my heart , everything u did so awesome .

#musicboxbraceletmemorycardframe


23jan11,kau dah berubah sangat . tiba tiba !! hari tu
hari pertama aku start pakai tudung . kau buat aku
kecewa sangat dengan perubahan kau .

1feb11 , hari last kau tegur aku . aku rasa masa kau tegur
aku tuh , aku lah orang paling bahagia dalam dunia ni .
aku tunggu kau kat stesen bas . kata nak balik sama
sama . tapi kau tak muncul . terima kasih buat aku tertunggu .

story of R&B (3nov-1feb)


#akudahdeletesegalayangadakaitanngankau






You Might Also Like

1 omelan (s)