P akhirnya

09:09

Akhirnya semalam aku berjaya juga mendapatkan lesen

P setelah hampir dua tahun memegang lesen L. Dah dua
kali accident,baru kau nak bagi lesen P kat aku ke JPJ?
Hehe :DD

Semalam hari yang paling gerun untuk aku.Almaklumlah
kalau fail JPJ Test lagi,memang aku memberontak tak nak
ambil test lagi.Kali ni test ni betul betul buat tidur aku tak lena.
Cuak punya pasal.Tapi alhamdulilah,berjaya jugak tak langgar
line kat 3 penjuru tu.Tempat paling aku tak suka , `3 Penjuru'.

Dulu first JPJ Test pun aku fail kat 3 Penjuru.Pastu aku fed up,
malas nak ambil test lagi.Baru baru ni kan kena langgar,terus
kena paksa sambung JPJ Test kat Seri Iskandar.Alhamdulilah
jugak dapat cikgu yang bagus.Suka pulak aku dapat P ni.
Cikgu pun cakap,luck aku memang kat perak la.Along pun
cakap benda sama.Haha

Siapa yang pernah ambil test kat IMKL Gombak tahu la macam
mana situasi kalau fail kat pasar gombak tu.Mengigil nak
keluar simpang kereta duk serbu laju laju.Cuak sikit turun
bukit la jawabnya.Yang aku fail kat situ sebab tak berhenti
kat jalan ketiga.K Bye sebab cikgu aku dulu cakap tak payah
berhenti kat situ kalau takda kereta.

Papepun bende dah lepas dan aku dah ada P,walaupun abang aku
cakap P tu stand untuk orang pemalas ambil lesen macam aku ni,
tapi aku tak kesah ,janji lepas ni siapa langgar aku,jom pergi balai.
Hehe :DD

p.s : cukup 12jam topup tidur :)

You Might Also Like

0 omelan (s)