Eid-ul Fitri 2012 part TWO

23:45

Halo halo halo makcik kiah jemah pakcik mat sekalian.

Mood rajin ni awak-awak semua.Tak nampak ke aku update lagi part two.
Dah lama tak menaipkan.Nama je cuti patbulan tapi hapdate belog pun
pemalas.Awak-awak sekalian jangan tanya aku buat apa je cuti pepanjang
gitu.Aku busy kot menjaga anak angsa yang menetas hari tu dengan ayam
betina yang baru je beli masa bulan pose hari tu.Tapi anak angsa sekor dah mati
dua hari lepaih.Meleleh air mata eden ni menanom dia,tsk tsk...

Oh ya cerita pasal raya aku yang seterus terus terusan.Raya kedua hanya melepak
kat rumah sajo sebab eden kurang sehat.Dan raya ketigo pulok,eden dengan omak
eden dengan abang-abang eden dengan adik eden poie lah e-curve,the curve,ikano,ikea
dan jiran-jiran sebelah dorang.

Eden dari dulu lagi hah nak poie Ikea dan akhirnya dapatlah jugak.Masehlah kat along
eden yang sudi mendrivekan kami semua ni.Kami poie tengok Expendables II dan
try menery kerusi urut REST & GO.Eksaited muka depo kena urut dengan kerusi.



Raya keompat pulok eden tunggu tetamu datang.Raya kelimo eden sekeluarga poie Melaka.
Ya Allah gembiro hati eden.Dah lamo nak merasa naik Menara Taming Sari,beca dan Cruise.
Ahaks tercapai kot.Alhamdulilah :D





Jangan tanya mengapa muka aku masam je okay? Yang the rest boleh lah
tengok kat mukabuku aku.Aku nak sambung part THREE pasal pergi
CH dan jumpa kengkawan aku.Nantilah ya.See you when I see You :))




You Might Also Like

0 omelan (s)