Friendship never fade.

00:26

Annyeonghaseyo...

Memalam gini sambil menonton 'Lawak Ke Der' yang kali ke berapa
tengok tu,aku nak update cerita tentang persahabatan.

3 years already since I finished my secondary school.Dah 3 tahun
tak belajar subject yang sama dua tahun.Dah 3 tahun tak rasa
betapa akrabnya ukhuwah kami masa itu.Lima tahun mengenali
sahabat-sahabat itu membuat aku betul-betul menghargai
erti persahabatan.

Dulu,masa aku lepas PMR,aku sambung tingkatan 4 dekat
teknik Gombak.Kawan perempuan dalam kelas aku masa
tu hanya 5 orang je.Korang boleh bayangkan tak macam
mana aku masa tu.Menganga terkejut oh.Aku dari sekolah
yang majoriti perempuan,dalamkelas ALL GIRL,asrama
pun ALL GIRLtetiba masuk teknik
KEPUPUSAN PEREMPUAN.

You know why? Because I'm in mechanical class.Kalau
civil ramailah gegurlnya.We all ni rapat taw.And this year je dah
berapa kali keluar.Seronok sangat berjumpa.So sempena Syawal,
we've decided untuk berjumpa and berayalah sekali.


Here we go! 
Only 5 je yang ada.Fashah tak dapat datang.
So sad :(


And ni gambar masa kitorang datang rumah cikgu kelas,Cikgu Ainuddin.

So eksaited sangat bila jumpa mereka.Bika yang drive waktu tu.
Driver yang smooth and safe oh.Perjalanan kitaorang bermula 
dengan Bika pick up aku,fatin dengan nana dekat LRT Sungai
Besi then went to Ulu Langat to fetch up nadia.Alang alang tu
beraya lew sekali kan.

Then we proceed to rumah Cikgu Ainuddin.Dah gelak gelak
dengan Cikgu and his wife,Cikgu  Tiza,we went to Mael's
house.Terkejut Mael jemput beraya.But thanks a lot for the
invitation Mael.Faizal pun datang jugak.And lepas tu pergi 
ke rumah Bika di Serdang.Her mom cook 'Mee Kuah' and
its delicious.First time dengar nama Mee Kuah.
Thanks Auntie :))

So itu je lah cerita aku.Friendship will never fade.



You Might Also Like

0 omelan (s)