Gwiyomi Digi KPop Contest

01:44

Assalamualaikum dan salam sabtu semua.

Last entry aku ada post gwiyomi photo version kan?
So sekarang aku post video pulak. Mesti ada yang 
tertanya-tanya kenapa aku buat video kan? 

Alkisahnya,selasa lepas aku ter-rajin buka yahoo mail
aku.Sejak aku masuk UTP, aku guna gmail je.Senang
laju dan tangkas.Jadi selasa tu,aku buka tengok tengok
ada email dari Nuffnang.Mula-mula nak ignore je tapi
aku terbaca jugak.

Nuffnang offer aku blogbuster campaign which is
Digi KPop Contest Blogbuster.Aku dah lah noob
campaign bagai ni tapi aku tetap nak try jugak buat.
So at the end terhasillah video ni.Aku menjemput
rakan-rakan ku yang comel ni buat sekali dengan aku.
Kemain kau nak buat sorang,malu lah I uolss.






“Do the Gwiyomi and win money can’t buy 
Passes to 2013 Asia Super Showcase 
in Malaysia from DiGi Easy Prepaid!"

Korang perasan tak dekat iklan TV,sometimes kat
internet ada iklan Digi yang gwiyomi step tu? Tu lah
iklan dia. Korang rasa korang comel? Apa lagi.
Send lah video gwiyomi korang kat fb page :

Reward dia? Hah ni menarik! Kalau korang menang,
korang dapat tiket pergi tengok showcase Girls
Generation (SNSD) ,AOA dan Shinhwa. Jangan
lepaskan peluang oooo.SNSD in the house.

Cepat,siap comel dia menang! #Eh tibah


You Might Also Like

0 omelan (s)