Hanya doploh sen saya

19:21

Sunyi.

Itu sahaja perkataan yang dapat aku gambarkan
sekarang. Keseronokan sebagai pelajar tahun
ketiga tidak dapat dikecapi langsung.

Manusia di sekeliling aku semua membawa
haluan sendiri. Selfish perkataan lebih tepat.
Sepuluh patah aku bertanya,keluhan yang
diberi.

Kecewa.

Aku sangat kecewa tapi aku teruskan jua.
Hidup memang begini.Tak semua boleh
kita dapat.Mereka memang sebegitu tapi
jangan lupa,secalit kotor terlekat di muka kau,
satu dunia mahu dicanang.

Memang. Mereka memang begitu.Resah kalau
kalah,gembira bila menang.Menang kerana
dapat jatuhkan orang.Bertepuk tangan bersuka
bergembira.

Mereka mahu ideologi mereka diterima.Kiri kanan
atas bawah depan belakang orang kata sikit pun
tak diterima.Mengata lagi adalah.Kita diam je,
diam tengok sejauh mana mereka dengan ideologi
mereka.

You Might Also Like

0 omelan (s)