enchik penasihat,selamat hari lahir 160592

14:31

Assalamualaikum.

Hari ni 16 Mei.hari ni hari isnin.hari ni hari guru.
dan hari ni besday kawan aku,enchik penasihat.


ni entry nak citer psl enchik penasihat bukan pasal
enchik guru yea.

wahai Mohd Syahirullah Bin Mohd Khairi (betul ke aku eja nme kau ni??)

selamat hari lahir yang ke 19.walaupun kau dah tua,jiwa kau
masih muda.

remember our first meet? ceh,bajet mcm love at first glance jerk
 aku ni.ditakdirkan jumpa kat kelas 2M01.larh rupanya kau ex-semteg
ea? aku terkedu termasuk la ms.NFA.dua -dua terkedu.tak pena
jumpa pun mamat ni.dan hari-2 seterusnya kita makin rapat.kau,saros,
aku dan fatin.kita selalu balik KL nek bus shame-2.eceh bajet je.



aku nak chakap ni.kau ni giler la enchik penasihat.aku layan je ar
penyakit kau yang masuk air tu.tapi besh doo dpt member cm kau.
supportive nak mampuih.ingat tak? kat kau aku kongsi kisah cintan
cintun aku yang tah hape-2 tu.dan kau jugak la yg jadi DL (doctor love)
masa aku nk try cucuk jarum.bhahhahaha....



kau tengok tu perangai kau yang masuk air!!

tapi enchik penasihat,aku nak chakap kat kau ni,
kau doa jer la semoga ade seorang gadis yang
baik akhlaknya,menyayangi kau sepenuh hati.
like what my dad always said,cari insan yang
sayang kat kita bukan kita sayang kat orang tu.



enchik penasihat lelaki yang baik yea.untung pada
insan yang miliki kau,dan rugi bagi yang lepaskan
kau.dan yang the most important kau carilah
kejayaan dlu yer :)

semoga kau gembira dengan ape jer yg kau
lakukan.happy birthday enchik penasihat.

p/s : kau tak marahkan aku letak pic kau??hehe :)


You Might Also Like

3 omelan (s)