Ilmu tentang kecantikan :)

18:05

Assalamualaikum.

Aku nak share ngn kowang ari ni.
Psl kecantikan kot.Ari tu aku pegi
kat BERA,singgah kedai jamu,teman
K.E and Kak Fida beli jamu.

And then tuan empunya kedai tu nasihat
la kitowg ni.

Kowang tau tak pencuci muka yg jenis solid tu
tak elok.Ala kebanyakannya kaler oren tu.
Tau tak? kandungan pH dlm tu sabun
teramat la tinggi.I mean maybe pH value dia
1 kot.Sabun tu akan menghakis kulit kita + sel-2
dlm tu.


sorry,aku tak mention mana-2 product yea.

Even aku pun gune sabun ni,mmg la teruk.
akibatnya muka jd merah2.and abg aku
pun pakai muka jadi brjerawat.

Selain itu,kowang mesti pena pki produk
anti jerawat kan.and ada yg tak sesuai la,
yg merosakkan la.Ekceli produk2 tu elok 
tau.tp darah kita yg byk toksin tu yg
buatkan jerawat makin teruk.So kowang
kena la detox tu darah kowang tau.


P/s : tu je la.hope kowang take this as a new knowledge.

You Might Also Like

1 omelan (s)