Love taught me to be strong :)

22:00

Assalamualaikum.

Today nak share ngn korang.About one thing
that aku tak ley accept at the first but lama-lama
dah boleh.

It is about my love story.I do love him with all my heart.
And bila dah separate ni,aku agak tersentap.Tak boleh
terima.Mulalah akidah goyang sana sini.Mulalah aku
salahkan takdir kenapa aku diprtemukan dgn dia.
Rasa nak bunuh diri.Itu dah semestinya.Tapi disebabkan
enchik IMAN masih ada dlm diri,aku cuba bertaubat.


pretend that I could forget you

serius,sgt sakit.and even my bro told me to be strong.
my family who always seen my tears,very supportive.
and slowly I tried to let him go.He is not for me.Cuma
ALLAH pertemukan aku dan dia utk menguji aku.
ALLAH uji kesabaran aku,Iman aku.sgt besar ujian kali
ni sbnrnya.

Dia pun tidak matang lagi dr sgi pemikiran,prcintaan.
And i`m not blame him but I need him to be honest
with himself.


love taught me to be strong

dan tanpa sedar,aku semakin redha.cinta dah
pergi.Aku dah kembali dlm hidup aku.And
here it is.your bahiyahaziz.her smile,her laugh,
muka tembok tebing suma ada.

and i hope that kebahagiaan tu milik dia.
Awak,jgnlah bersedih lagi.Saya tak mau
tgk awak sedih.Dan awak,jaga hubungan
awak dgn family.They are important.Tada
org boleh ganti family awak tu :)

p/s      : cinta,sakit tapi menyeronokan.

You Might Also Like

2 omelan (s)