Mr. Dell sakit lagi

22:28

Assalamualaikum and hyeeeeeeee semua :DD

Wowww dah lamanya tak typing typing kat blog . Hohoho
sorry blog because I`m quite busy lately . Biasalah baru baru
start sem , assignment nauzubillah berlambak bagai . Macam
takda hari lain pulak kan kan nak bagi assignment tu .

And for your information readers , My Lovely Lappy ,
Mr.Dell fell sick again . Sob Sob . At first dia rosak
kat tang huruf N and B je (stand for Nurul Bahiyah ) .
Sometimes dia ok sometimes dia merajuk . Then semalam
yaya baru sedar yang all huruf kat side 1st row and 2nd row
dah tak boleh nak tekan :'(

Then decide punya decide dengan my roomie , Miazara tuh
and she asked me to bring Mr.Dell pergi repair. At first ,
rasa macam nak sumbat je Mr.Dell dekat HQ Dell tapi
pikir balik warranty dah mampuihh so abaikan je la niat .
But petang tadi suddenly got message from mia and
dia dah pun bawak Mr.Dell pergi repair . Awwww thanks
sayang sebab so kind hearted . Wuhuuuuuu ~ ~

Oh yea , forgot to tell . I`m doing again my license . Hahaha
so what so what ? Excited okayh . Just buat kat Seri Iskandar
ni je . Buat pertukaran tempat driving je :P Hope abang kakak
JPJ kasi full marks laaa nanti . Amin :DD Dalam masa terdekat
ni nak test nya . HAHAH debor dia lain macam sikit :))
Oh yea my result dah keluar pun , nak tahu berapa ? Hahaha
tak nak bagitahu the exact result la. Tapi kalau korang korang
kat my place , for sure korang pun quite frustated jugak .
Me frustated ? agak lah . Dua hari kot tak selera makan .
Lima hari kot tidur duk ngigau bagai . Atoyai . Menangis ?
Ohh no no . Yaya kan dah matured . Dah tak nangis teruk teruk
dah . Don`t worry ok . Btw do pray for my success okay . For
my license and also my study ^____^ and for my friends ,
yaya tahu ramai yang dapat 3.0 above and got dean list .
Syabas and I know you all deserve to get it :)

Ok LOL , Insyaallah Mr.Dell sehat , I`ll update blog :)

p/s : pray for Mr.Dell too . He sick :'(

You Might Also Like

0 omelan (s)