Result

23:33

Memandangkan semalam result UTP dah keluar untuk sesi Jan 2012,
so aku macam rajin sikit nak update. Yeahh ini bukan penangan result
cemerlang ke apa taw. Result aku tak pernah cemerlang ok. Just improve
sikit lah dari sem lepas.Nampak disitu yeahh betapa bersungguhnya aku belajar.
Pui.

Ceit tetiba je aku nak cerita pasal result. Takda angin takda ribut,bila masa kau
final bahiyah oi? Ehem sorry lah lupa nak upate. Malas sangat. Aku dah hampir
sebulan menetap di rumah membesarkan perut.Memandangkan aku bercuti selama
4 bulan setelah hampir 8 bulan berperang dengan tahun pertama dekat lombong timah
tu. Fuhhh kemain penat dia.

Oh yeahh aku still nak citer pasal result aku tuh. Walaupun naik sikit je la kan,tapi rasa
macam tak berbaloi pulak sebab sem ni aku macam rajin sikit datang kelas. Serious ni
aku rajin sangat datang kelas. Kalau nak compare dengan masa first sem memang tak lah.
Attendance aku tu kosong memanjang je.Tapi padan muka aku jugak lah kan.Dah tahu sem
dua ni ada dua subjek menghafal, buat memain lagi. Bukannya nak cari solution rendam notes
pastu minum air rendaman tu. Tak proaktif langsung la kau ni bahiyah.

Tapi nak buat camna,redha je lah.Usaha dah,doa dah,tawakal pun dah.So nak tak nak,sem tiga
kena push gila gila lah.Bak kata adalah makhluk Allah tu,korbankan sikit diri tu.Allah tak tengok
result kita,Allah tengok usaha kita.Ok ok aku terima nasihat ni.Macam menarik je :D
So kita bersama samalah tengok anak Encik Aziz dengan Cikgu Rohani ni rajin ke tak sem depan.
Result dia menaik ke menurun.So kita tunggu dan lihat. :)))


Korang tengok ni,baru abes first paper dah pergi melepak makan KFC.
Padan lah muka result cenggitu. Hahahaha Bahiyah oh Bahiyah!!!

You Might Also Like

1 omelan (s)