Golden Glam Sept'11 Dinner Batch

19:59

Assalamualaikum dan Selamat Senja.

Semalam batch aku ada dinner. Dinner yang grand gichewww
buat dekat ballroom yang grand gila bersama dengan great
batchmate.As aku citer kat previous entry,kami yang terdiri
daripada committees bertungkus lumus nak adakan dinner ni.
Yelah kitaorang pun lagi sebulan je dah nak habis 2nd year.
Dah pun nak masuk 3rd year *terasa tua*

This week memang packed sangat buat aku dan mai as
kitaorang ada PCS presentation + test + assignment yang
menimbun.So kitaorang tak dapat nak sambung kerja buat
props. A day before dinner barulah aku dengan mai
bersengkang mata siapkan props and deco. Opss lupa
nak mention, we were together in the deco team.Malam tu
kitaorang tak tidur langsung till subuh then after subuh prayer,
aku decide nak tidur kejap.And mai pun turut join.

Before that,aku dah janji dengan Ana (my  coursemate) nak
gerak pukul 9 pagi dengan Ropi (coursemate juga) . Tapi
aku boleh pulak terbabas tidur sampai pukul 9.Tu pun nasib
baik Ana menggunakan strategi mengejut aku dengan jayanya.
Nasib baik u ollsss. Kalau tak dinner tu tak cantik taw *bajet
orang penting* .


Busy call orang minta bantuan sebab sash tertinggal

Kitaorang very the kelam kabut sangat sampai tertinggal
sash untuk prince and princess of the night. nak tercabut
hati ni sebab boleh tertinggal barang penting.Sesampai
je kat hotel,dah ramai pun committees kat sana. Dorang
duk practise untuk performance and mc.Aku dan rakan2
deco yang lain(5 orang) memulakan langkah menyiapkan
apa yang patut.Seriously photobooth sangat lawa*bangga*
Kat sini aku nak ucapkan jutaan kasih sayang kepada Ana
sebab tolong buatkan kipas bulat bulat tu.Yang kitaorang
buat semua hancur.Seriously kalau takda kau,tak wooww
lah photobooth tu.


Mai,Ana and Ropi 


Hakim tukang ikat belon banyak pengalaman


Selain tu,turut aku berterima kasih buat Hakim dan Ropi
kerana sanggup turun padang tolong aku dengan Mai.
Dan buat rakan2 yang bantu pamkan belon,yang tolong
Ana buat kipas,yang tolong kitaorang semuanya, terima
kasih sangat.Aku sangat hargai pertolongan korang. :')


Tira was the MC for that dinner. Bergambar dengan orang penting jap.



The performance of the night


Prince and Princess of the night


With Hakim and Ana (Deco team)


Photobooth sebelum hancur


Hakim and Mai hihiiiii


With my coursemate (Indonesian)
Shodiq, Harashta and Rivai


coursemate,PE awesome!!


With my beautiful angel

Finally,selesai pun tugas. Memang penat tapi best sangat.
Banyak gambar tapi tak larat nak upload.Semalam sangat
gembira lagi lagi bila bergambar dengan crush *pengsan*
Thanks crush :) Oklah sampai di sini saja. Byeeeeeee



You Might Also Like

0 omelan (s)